Την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2021 τιμήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων του σχολείου, η 48η επέτειος από την αιματηρή εξέγερση του Πολυτεχνείου στην Αθήνα, το Νοέμβριο του 1973, την κορυφαία πράξη αντίστασης του λαού μας κατά τη διάρκεια της δικτατορίας 1967-1974.
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν από μαθητές και μαθήτριες κείμενα (πεζά, ποιήματα,αναφορές του Τύπου, αποσπάσματα ημερολογίων) και ακούστηκαν τραγούδια που αναφέρονταν στα γεγονότα.Ταυτόχρονα γινόταν προβολή σχετικού οπτικοακουστικού υλικού με γεγονότα της εποχής.
Την επιμέλεια όλης της γιορτής είχε η καθηγήτρια κ. Τσιακάλου Μαρία. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε τηρώντας τα ισχύοντα μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του covid 19.